Mulla on viharakkaus-suhde rottinkiin. Sitä on kiva työstää joskus, mutta joskus mä voisin vain tuhota koko aineen. Niin kävi eilen ja tänään. Päätin eilen illalla ottaa rottinkivarastoni esille, ja tehdä jotain kivaa. Ja loppu tulos on ihan ihme afrikkalainen maja. Pelkkä kori on söpö, mutta tänä aamuna tehty kansi... Empäs sano mitään xD

Samalla kun työstin rottinkia, tajusin että pirulainen, meidän ämpäri vuotaa! Koko talouden ainoa ämpäri! eikun... se on kakkosämpäri... Toisessa on vessapaperirullia... Hyvä mä ja mun muisti!

Jonilla kyllä taitaa mennä hermo muhun ja mun askarteluprojekteihin. Olohuone täynnä rottinkia, keittiö vähän väliä liima-maissihiutale seoksessa, ja keräilen milloin mitäkin xD Kahvipusseja olisi nyt kiva saada. Haluaako ihmiset lähettää mulle? Voin ostaakin postimaksun verran :) :D

Mutta ehkä pitäisi mennä siivoamaan tota tyhjää huonetta. VKL:llänä tulee ihmisiä kattoo sitä....  Ja samalla siivota muutenkin kämppä edustuskuntoon xD