Hei kaikille lukijoille! En ole mihinkään kadonnut, olen vain tehnyt todella paljon hommia. Joululahjoja ja  -koristeita, ja leiponutkin olen. Juuri äsken tuli elämäni ensimmäinen sinappisatsi keitettyä. Ja sitten kun tosi moni projekti on joululahja, niin pidän niistä suuni kiinni, niin en oikein tiedä mitä tänne voin kertoa.

No leivoksista ainakin voin. Tein ensimmäisen kokeilu-piparitaikinan lokakuun lopussa. Ei se ole yhtään liian aikaisin. Ida sitten auttoi muutamia tunteja tekemään niitä pipareita. Niitä tuli muutama sata varmaan... Lähemmäs 200. Oli se hullua hommaa, mutta hyviä pipareita tuli! Joni valitettavasti söi ne vain jo. Nyt ei ole enää jäljellä kuin yksi jätti sydän. Mutta maanantaiksi on luvattu uusi leivontasatsi!

Ruisleipää olen myös testaillut, mutta se ei oikein onnistu minulta. Jos joku osaa hyviä ruisleipäohjeita, niin voi kertoa minulle! :) Mun leipäni jää jostain syystä aina vähän raa'aksi, tai muuten vain oudoiksi.

Huovutusneulakin on kovassa käytössä ollut, ja joulurumban jälkeen otan haasteeksi lempipiirtäjäni Nieidaninen hahmon! Pitäisi ostaa vain paljon lisää sinistä. Mutta sen vuoro tulee joulun jälkeen.

Vielä paljastan sellaista, että nyt on kokeilussa aikas isokokoinen työedessä. Tai leivonta. Nimittäin itsenäisyyspäivä-teemainen porkkana kakku! Lupaan ottaa siitä kuvia, kun ja jos valmistuu. Ideana on siis se, että kuorrute on osittain sininen ja osittain valkea ja muodostaen näin ristin. Pidetään peukkuja että onnistuu!

Mutta ensi kerralla paljon kuvia! lupaan!